PEACE & LOVE 2011 -TORSDAG

Torsdagen var både den bästa och sämsta dagen på veckan.
Jag vaknade som vanligt tidigt för att gå till presscentret i tid för att redigera gårdagens bilder och skicka iväg dom. Det var galet varmt hela dagen och jag åt ingenting, vilket senare skulle straffa mig. Jag fotade iallafall I Blame Coco, Cunninlynguist och Me and My Army. I Blame Coco var galet!! Har drömt om att se henne/dom så galet länge nu så det var verkligen otroligt <3
Efter att jag, siri, elin och sandra hade sett Oskar Linnros gick vi på toa på en stängd kinarestaurang. Efter det gick jag till presscentret för att redigera bilder (jag struntade i The Ark av nån anledning). När jag hade suttit där i typ en timma så började jag må så fruktansvärt dåligt. Migrän, illamående, yrsel, you name it! Jag slängde ihop datorn, lade in den i förvaringsrummet och satte mig på golvet på toaletten. Där satt jag i en halvtimme och grät i telefonen med mamma. Så dåligt mådde jag. Jag kunde inte resa på mig på en halvtimme. När jag väl kom upp så gick jag så långsamt jag kunde till campingen och gick och la mig. När jag vaknade mådde jag bra igen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0