PEACE & LOVE 2011 -LÖRDAG

Den sista dagen var nog en av de bästa. Jag har ensam större delen av tiden pga bristande mobilkontakt samt olika konsertvärderingar. Men det var kalaskul ändå!
Avslutning av kursen med en övertrött karin rönnberg och icke fungerande mejl resulterade i ännu lite mer tårar i telefonen till mamma (haha). Jag tog tag i mig själv och tänkte att en mejl inte skulle få förstöra min dag. Då gick jag till Bob Geldofs föreläsning för att fota lite. Otroligt bra kille det där. Efter det mötte jag upp Moa och vi gick till Utopia för att ännu en gång se Mando Diao (dock utan några förväntningar alls). När Gustaf och gänget klev ut på scenen så var det som att jag slogs av blixten! Jag blev sådär fruktansvärt kär igen! Mando Diao är faktiskt mitt favoritband även fasst jag inte alltid vill erkänna det. Otroligt bra var det! Det faktum att vi stog bredvid min älskade Coco Sumner-kopia gjorde inte saken sämre. Next up: Säkert! Efter det var jag själv eftersom att Moa inte gick att nås och de andra ville se andra saker. Jag begav mig till Cozmoz där Det Vackra Livet skulle spela. Ingen aning om vilka de var men de kunde ju inte vara så stora eftersom att det endast var jag och en fotograf till där plus max 30 pers i publiken. Bandet var dock asbra och assnygga! Those Dancing days fotade jag efter det på Tropico. Tacksamt band att fota eftersom att dom är så snygga. Rebecca & Fiona var verkligen en utmaning! Inget frontljus alls och det lilla ljuset som fanns på scenen var blått och rökigt. men det var bara att klicka på och hoppas att man fick någonting som gick att använda. Resten av natten var kalaskul, men det kommer i nästa inlägg!














FLER BILDER FINNS PÅ FACEBOOK (SNART) OCH http://www.flickr.com/photos/karinarson/sets/72157626996560099/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0