PEACE & LOVE 2011 -EFTERFESTEN

Efter att Håkan Hellström hade spelat var det dags för EFTERFESTEN! Backstageområdet Eden var proppfyllt med artister och mediafolk. Den första personen jag fick syn på när jag klev in där var Armand Mirpour och hans flickvän. Jag styrde direkt stegen mot baren för att köpa på mig ett par öl (trött och var tvungen att komma igång). När jag hade stått i kön i typ fem minuter kollar jag mot min höger och jag märker att jag står armbåge-mot-armbåge med Viktor Norén. Han var nog ganska dragen för han kollade på mig och log asstort. Bredvid honom stog Gustaf Norén och pratade i telefon. Resten av natten gick alldeles för fort. jag dansade med mitt workshop-gäng och glodde lite på celebriteter. Namedropping kanske inte är helt ok, men för att räkna upp några som drog runt där: Håkan Hellström + band, hela Mando Diao, hela Sugarplum Fairy - Kristian, Dregen, Armand Mirpour + band, Annika Norlin, Movits, Dregen, Ossi, osvosv.. Den dokumentationen jag gjorde var med min sketna mobilkamera så bilderna ser inte mycket ut för världen men här kommer några.



(Björn Dixgård i vit kavaj)





(Håkan hellströms bandmedlem (ingen koll på vilket instrument) startade en pingis-turnening)

(Armand i hörnet)

(Carl Norén i hörnet)

HEJDÅÅÅÅ

Kommentarer
Postat av: evelina s

Shit va kul! Jag borde ha stannat kvar på efterfesten ändå :( Jaja jag får väl skylla mig själv som gick och blev sjuk sista dagen haha. Men du, du får ha det så grymt kul i London, och fota mycket!! Kram

2011-07-06 @ 12:46:01
URL: http://brokenbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0