BANG BANG, HE SHOT ME DOWN

I lördags såg jag Paolo Nutini en gång till. Denna gång i Göteborg! Inget kan mäta sig med konserten i Köpenhamn eftersom att det blev så intimt och personligt, men Göteborg spelningen var stört bra den med!

Jag satte mig utanför Trädgår'n halv 7 på morgonen. 7 kom Sabina och Amanda. Vi köade och runt 9 kom det andra folk.. runt halv 11(?) kom Anna och Johanna som vi träffade i Köpenhamn och festen kunde börja! hehe.




Paolo kom aldrig ut till de köande i Gbg, men det är nog förmodligen eftersom att det var så många som köade denna gång. I danmark var det ju bara jag och sabina.

Insläppet var klockan 7 och jag var först in! De som var under 18 fick stå på balkongen så Sabina och Amanda stog där. Anna hade tydligen inget giltigt ID så hon fick också stå där. Men jag och Johanna stog längst fram i mitten! najs najs.



Konserten var fin som snus! Han överraskade med Bang Bang (My baby shot me down) och jääääävlar i havet var bra bäst fint det var. aaah <3

Efteråt väntade vi länge men han hade tydligen smitit ut tidigare så vi fick nöja oss med att prata lite med ljudteknikern och Seamus.



Dagen efter for jag iväg till stockholm för att kolla på Sandra. Det var kul det. Jag bodde på ett överflådigt men gratis hotell med fint badkar.



Nu blev det här en bok, men det är roligare för mig när jag vill vara nostalgisk om några månader! hih.


Kommentarer
Postat av: Sabina

KARIN! HJÄLP MIG! AHHHHHHHHHHHHH

2010-06-15 @ 21:49:54
URL: http://cameratalk.devote.se
Postat av: Sona

Damn Karin vilken snygging du är! Så fint att se Paolooooooo.

2010-06-18 @ 18:52:09
URL: http://stonewalls.blogg.se/
Postat av: Leia

härliga bilder:)

2010-06-20 @ 22:03:24
URL: http://novembervind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0