MOTO BOY

Gårdagen var det bästa på länge!

Frida och jag trodde att hela Love Antell grejjen var ett aprilskämt så vi gick till Liquid först. När vi kom till satin så var Love dock där. Han spelade Florence Valentin låtar och lite annat. Bland annat min favorit Jag är hellre blind än ser mitt liv utan dig!

Påskgodis och öl förtärdes lite.

Moto Boy spelade! Vilken man! Det var bland det finaste jag har varit med om. Beat Heart, If Only Your Bed Could Cry, Early Grave, Blue Motorbike, en väldigt fin cover på I Will Always Love You och en massa annat. Så fruktansvärt vackert. Nu är jag lycklig!



Monty var ganska ovärt så vi dansade oss igenom resten av kvällen.
puss och tack alla som gjorde kvällen så värd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0