Känn ingen sorg för mig Göteborg

Håkan Hellström var helt fantastisk i fredags :D

Dagen:
-Blodprov i skolan.
-Tåg till Stockholm med Lisa, Felicia & Stålbert.
-Lämna väskan på hotellet. (yes, jag var självständig och bodde själv! möhh)
-Traska iväg till Liseberg med Moa och Lisa.
-Träffa och ställa sig med Erik, Alicia & Amanda.

Sen efter en stund började spelningen.
ATOMBOMB, Dom kommer kliva på dig (<3), Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig, Mitt Gullbergs kaj paradis, En Midsommarnattsdröm, mm. åh. världens bästa setlist i say! det enda som fattades var Brännö Serenad. Men den har man ju hört förr.

Dagen efter träffade vi ErikAliciaochAmanda igen :D

Vi gjorde stan och sen åkte jag hem.

Jag saknar håkan, det gör jag.


Lisus.


Alla bilder blev kind of crappy så här langar jag en suddig med ljus och Eriks hår. hehe. enjoy...?


Kommentarer
Postat av: Moa

haha! åh håkis jag saknis

2009-09-21 @ 22:19:27
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0