Franz Ferdinand

Last Night Was Wiiiild! :D

Linnea och Jag åkte till Stockholm för att se Franz Ferdinand igår! Det var a.w.e.s.o.m.e!
Bussen gick snabbt. Vi lekte nån lek som jag inte kommer ihåg namnet på men den gick ut på att man skulle tänka på en person och så skulle den andra ställa frågor och försöka gissa vem man tänkte på :D mycket roligt!
När vi kom fram gick vi till bengans för att se Salem al Fakir! Efter det tog vi oss till lägenheten vi skulle sova i på natten. Den befann sig på söder, närmare bestämt Sickla nånting :P haha det var besvärligt att ta sig dit. men så är det när man är pendlare sa Linnea. så sant så sant!
Det var ett jättefint område! jag dog och ville bo där!
Vi lämnade våran packning och GICK tillbaka till centrum. Alltså vi GICK från Sickla nånting på söder in till Drottninggatan. Under promenaden hände det grejjer! Linnea berättade för mig när vi kom till en liten brygga att vi skulle åka båt över till andra sidan :O:O Jag började skratta och sa: nej, du skämtar?. Det gjorde hon inte. hoho, men jag överlevde och vi fortsatte våran promenad. Vi gick förbi en lekplats där en viss Bingo Rimér "lekte" med sin dotter.
Vi strosade runt lite och nu tänker jag snabbspola till Franz.

Förbandet var bra. Kissogram hette dom. Men som vanligt var jag inte så uppmärksam på förbandet. Franz Ferdinand var helt underbara! Bättre än jag hade trott faktiskt! Dom spelade mina favvisar: Walk Away, Ulysses, 40 ft, Michael, Turn It On mm <3 Alex var snygg som få :) Julia hade bett mig att ringa henne på Do You Want To så jag gjorde det :) Först var det upptaget men sen svarade den lilla räven och fick lyssna lite :)
Rockfoto:

<3

Morgonen efter:

Jag vaknade förvånandsvärt tidigt och kunde inte somna om så jag gick upp och borstade håret :D haha. kreativt! Efter en stund vaknade Linnea också. Vi åt frukost och påbörjade våran promenix till centrum igen. Denna morgon såg vi inte Bingo Rimér :( (den lessna gubben var lite sarkastisk ifall ni inte fick den känslan själva). Men jag såg dock Rebecka från Those Dancing Days :D hon satt med två kompisar på ett fik och åt frukost. trevligt trevligt!
Jag var sjukt trött resten av dagen så jag tänker inte skriva så mycket om det ;)
Helgen har varit underbar iallafall och imorgon ska Moa och jag se Bob Dylan!! <3
pics:


båten.


Linnea Norén! wihii

seriös kändisspotting i helgen: Salem al Fakir, grabbarna i Franz Ferdinand, Cristoffer Hiding, Rebecka & Mimmi från Those Dancing Days och Bingo Rimér


Kommentarer
Postat av: Moa

najz dayz. !! :D







IMORGON

2009-03-22 @ 19:35:11
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Julia

du ringde och jag blev så glaaaaaaaaaaaa :D

tack bäst karin ha det bäst på dylan i dag!

2009-03-23 @ 11:32:02
URL: http://wickedone.blogg.se/
Postat av: Linnea

Tyckte du om att åka båt då?

Konserten rockade!!!

2009-03-23 @ 19:35:09
URL: http://misspumpkin.blogg.se/
Postat av: hanifer

Hur fan har du råd?

och tid? :d

2009-03-24 @ 20:40:20
URL: http://rothis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0