Elin Ruth Sigvardsson

Igår var kul!
Moa kom hit runt halv 3 nån gång? Vi gick till ica och köpte gott. hahaha Gott = chips, champis, kakor & glass!
Moa hade dock ett problem vid glassdisken. "Undrar hur det kaliforniska mandlarna smakar". HAH jadu.. dom smakar väll som alla andra mandlar ;) (det gjorde dom). Vi såg på världshistoriens bästbästa film: Hair! Även om jag har sett den drygt 1063200 ggr så får jag ändå tårar i ögonen i slutet :') <3

Senare åkte vi till kulturhuset och träffade Lisa & Daniela :)
Elin Ruth Sigvardsson hade en liten gratisspelning :) Det var väldigt bra! Jag är inte så jätteinsatt på hennes musik så jag kunde ju inte liksom sjunga med på nånting. Men jag tror inte att det var nån som gjorde det :P Hon har en väldigt fin röst iallafall och munspelet (dylan-style) var vackert! Jag satt där och var helt avslappnad :D haha det var underbart!
Hon sjöng ett stycke ur Michael Jacksons låt Black or White. Sen sa hon: "Michael Jackson ska ju ha en avskedskonsert snart.. Jag tänkte att jag kunde låta hans musik leva vidare... genom mig" haha



Nu på morgonen har jag varit på ett möte med ulf och helg personalen. Efter det släppte jag ut Tjockaros och sen gick jag hem :) Nu ska jag snart koka ris! hoho

HAJDO
KARIN

Kommentarer
Postat av: Frida

åh, jag vill ha sånt där på vårt kulturhus också! :)



Hair är braaa! :)

2009-03-08 @ 21:02:51
URL: http://frenger.devote.se
Postat av: Moa

HAIR!!!!!!!! <3 och mandlarna var väl inte så jävla lätt att inse!! hahah, och MER CHAMPIS TILL FOLKET

2009-03-09 @ 20:12:39
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0