Popaganda nollnio

FREDAG.

MGMT spelade på kvällen. Det var sjukt party och jättefint trots äckelregn! Andrew var jättefin trots att jag saknade hans hår. Kids, Electric Feel, Weekend Wars & Pieces Of What var bäst. Tidigare på dagen fick jag stå ensam på Johnossi eftersom att Moa hade bestämt sig för första gången för att vara kvar en hel skoldag :O ahmagaaad! (haha skoja). Men det var så sjukt fint så det gjorde inget. Dom började med Social Flu, sedan spelade de deras nya outgivna låt What's The Point (vilket jag tycker är bland det bästa dom gjort. typ). John ändrade inte "what about the boy?" i Send More Money vilket jag tyckte var bra. Han la in så mycket känsla i Family Values så jag rös över hela kroppen + att han ändrade raden "but there's only one mother and she wont even look in my face" till "but there's only my mother..". IIh JOHN, vill du gifta sig med mig?. Lykke Li var fin! första gången jag såg henne solo. laakso-Lars var snygg som få!
När vi skulle åka hem till Hannah fick vi bevittna ett bråk som slutade med att kvinnan i dramat skrek "nu ringer jag snuten och anmäler er för övervåld!" ujujuj.




Johnossi


Lykke Li

LÖRDAG.

Vi började dagen med lite Name The Pet. Inget märkvärdigt enligt mig. Sen gick vi över till Suburban Kids With Biblical Names. Dom var ganska party! Konstsimmet var ganska fail. Dom var bara tre som simmade och endast två som gjorde "tricken". Kollade lite på The Teenagers. Precis när jag hade ställt mig på sidan vid staketet hoppade Quentin ner och grabbade lite på publiken. Jag var dock för långt bort. synd för honom. Vi såg Andreas Mattsson under Ingentings spelning. Ingenting var ett kul skämt som man kunde använda på många olika sätt. Florence Valentin var jättejättejättefina! Love Antell var lika snygg som vanligt. Spring Ricco var asparty. det enda dåliga var äckelkillarna som hängde på mig i början och att Love alltid har samma mellansnack. Mellansnacket i sig är det dock inget fel på! tvärt om <3 Efter spelningen hoppade dom ner till publiken och när Love gick förbi mig hade han bara vinkat till allihopa men han tog tag i min hand! my good. Vi partade lite till Miike Snow. När vi hade partat en stund såg jag att vi stog bakom Michael & Dorian från The Teenagers. Vi dansade lite till och glodde på dom till dom "kände sig hotade" och gick. haha. Då fick vi syn på Quentin en bit bort och efter lite om och men gick vi fram. Jag skakade hans hand och gjorde tummen upp! Jag tänkte styla lite med min otroligt skillade franska men jag fick inte tillfälle... heh. ;). Markus Krunegård var party. Hela livet var ett disco är jättekul! Mauro Scocco joinade honom på scenen och dom sjöng Sarah tillsammans.
Efter alltihopa bestämde vi oss för att följa Johans exempel och "göra stan". Blev inte så jättemycket med det men det var en fin tanke. Vi träffade Spiderman sen. Han ville ta med oss hem. Det fick han inte även fasst han hade resurser! hoho. Och ja, det var den riktiga Spindelmannen! Han hade tillochmed en spiderman mask som han drog på sig och sprang iväg med. Vi vinkade av honom med en tår i ögat och en erfarenhet rikare.




The Teenagers


Florence Valentin

SÖNDAG.

Hejdå Stockholm, hejdå Popaganda, hejdå Hannah och hennes familj och deras mysiga gäststuga :D Saknar den! haha


Kommentarer
Postat av: Hannah

"De kände sig hotade"

HAHAHA!!!

2009-08-30 @ 23:56:38
URL: http://fearofsleep.blogg.se/
Postat av: Moa

HAHAHA JAAA BÄSTA HELGEN!

2009-08-31 @ 06:32:25
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: JJ

Braaa helg var det! :D Nu är det slut på det roliga.. jag har absolut ingenting(och då menar jag inte bandet hah) att se fram emot :( tråååkigt som fan :/

2009-08-31 @ 16:30:24
URL: http://aharddaysnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0