b-b-b-brewhouse!

Förlåt för den glesa uppdateringen men jag har logiska förklaringar :P
I torsdags var jag på Brewhouse i Göteborg och såg på Markus Krunegård :D. I går hade jag inte tid, vi hade avskedsfest för Smårs :'( och nu sitter jag ju här! wohoo.

Mackan i torsdags:
Det var finfinfinfint! :D Resan dit var taggad med solljus som lyste in genom rutan! ;) hihi det gillar man. Markus var fin! Det var väldigt lite tryck :D haha. Ganska jobbigt faktiskt. Det är skönt när det trycker på och man känner sig som en liten sardin! Annars blir det bara luftigt och stelt. När han hade spelat två extranummer så gick han ut och sen när ganska många började gå därifrån så kom Markus in igen och spelade Stjärnfallet :D iih vad fint det var!. Jag fick korken till hans vattenflaska :D haha den ni!





Bilresan hem var hysteriskt rolig x)
*snaaaaark*
"Var det där jag?? :O"

Kommentarer
Postat av: Frida

OJ så fint! :D

Glest kan vara.. både bra och dåligt. Men det borde inte vara glest när det handlar om Markus!! åh <3

2009-04-04 @ 16:20:39
URL: http://frenger.devote.se
Postat av: Moa

HAHAHHAH BÄST DAG<3

2009-04-09 @ 11:27:47
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0