The Hives på Gröna Lund

söndagen 31 augusti var en himmelsk  dag <3
THE HIVES PÅ GRÖNA LUND!!!! <3 shit pommes!!
grät flera gånger! första gången när vi såg pelle på väg backstage :D haha <3<3
och alla i hives är värsta koola som går runt på grönan med sina barn och gaaaah!! :D

ochochochoch!! eteråt! vi träffade Chris Dangerous! vi sa att han var sjukt duktig och cool och fick autografer och shit jag "faller ihop"
men ärligt det var helt klart den bästa Hives konserten jag varit på!
Tack Moa & Julia <3

här kommer bilder från den bästa dagen i mitt liv <3



gaaaaaaah<3



KARIN

Kommentarer
Postat av: saraaa

funkar internet nu? :D jo du vet bigpack-glass la ja i en kopp så satt jag med en kopp glass :D haha

2008-09-13 @ 13:07:34
URL: http://saradanielson.blogg.se/
Postat av: Moa

AAAAAAAAAAHHHHHHHH TACK SJÄLV !!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D::D::D

2008-09-16 @ 13:11:38
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0