CORY

När jag vaknade idag efter festandet igår utan någon som helst bakfylla så kändes livet ganska bra. Jag hade en konstig känsla i magen dock som inte hade med gårdagens fest att göra. Sen såg jag nyheten. Cory Monteith är död. 
 
Va? 
 
En av mina största inspirationskällor och en av mina favoritskådespelare har dött. Han blev bara 31 år ung och om exakt 14 dagar från idag så skulle han ha gift sig med sin kärlek Lea Michele. 
Det må låta fånigt men jag kommer på riktigt sakna Cory så enormt mycket. Jag älskar Glee men inte bara på grund av det. Cory verkade vara en så genuint bra människa. Talangfull, sympatisk... 
 
 
Mina tankar går ut till Cory's familj, vänner och Lea. 
RIP. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0