It's my party and I cry if I want to.

Har varit väldigt fattigt med blogginlägg här. Inte bra. 
 
IT'S MY BIRTHDAY TODAY! 
Idag fyller jag 21 år och får officiellt dricka alkohol i USA. Score. 
 
Jag jobbade fram till midnatt kvällen innan min födelsedag och idag hade jag ledigt så jag började dagen med en sjukt lång sovmorgon. Jag blev väckt av pappa som kom förbi med min födelsedagspresent från honom. Dollar! Det jag ska använda dom till berättar jag i ett annat inlägg. När jag väl vaknade ordentligt och klev ur sängen möttes jag av detta i köket. 
 
Jag fick dollar av mamma också samt en Reseguide till USA och Les Misérables soundtracket som jag är besatt av.
 
Resten av eftermiddagen spenderades med Ellen Degeneres och Keeping Up With The Kardashian's (älskar femman). Eftersom att jag redan hade blivit firad av mina vänner i lördags så vilade jag hela dagen vilket jag inte har gjort på jättelänge. Jag beställde sushi och duschade typ. 
 
 
Lite senare mötte jag upp mamma på Paolo's där jag drack födelsedagsölen och vi åt sjukt god pizza. Efter det traskade vi över gatan till bion och såg Django Unchained. Fan vilken film. Fantastisk. 
 
 
Sådär. 21. What a joy. 

Kommentarer
Postat av: V

Åh vilken mysig födelsedag :)

2013-01-31 @ 07:00:20
URL: http://musicinmylife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0