2012.

Jag vill göra någon form av summering av året som har gått men jag tycker att blogglistorna som finns där ute är för klyshiga och egentligen ganska tråkiga. Så jag gör en kortare, bildligare variant. 
 
Mina favoritstunder under året har jag varit ganska bra på att dokumentera. Älskar att kolla tillbaka på bilder och minnas exakt hur man kände just då. 2012 har varit fyllt av nya upplevelser, gamla och nya vänner, ensamhet, lycka, vänner, fattigdom, besvikelser och hoppfullhet. Som de flesta andra år. Men 2012 har varit extra speciellt. 
 
På våret pluggade jag på universitetet. Det tråkigaste jag gjort. Men ändå rätt trevligt på grund av de här två tjejerna. 
 
Många kvällar på sommaren (och hösten) spenderades med dessa tjejer och mat. Mat är fint. Mat är viktigt. Speciellt avocado och jordgubbsallad. 
 
Mitt livs resa var New York. Min första gång utanför Europa och min första gång i ren eufori. Måste tillbaka dit. Snarast. 
 
I New York såg och träffade jag många av mina idoler. Här är en bild från när jag såg Starkid på Apocalyptour i Roseland Ballroom. 
 
Åkte till Ullared för första gången i mitt liv... det var en upplevelse. 
 
Vi spenderade två helgen under hösten i Norberg med fina vänner och promenader. 
 
En av de finaste dygnen under 2012 var dygnet i Lisa's sommarstuga med två irländare och vegansk kräftskiva. 
 
Spontankvällen med för mycket alkohol och en förjävlig morgonen efter som ändå var en av de roligaste utgångarna på året. 
 
Finfikat i Hallsberg och finfikat i Kumla. 
 
Min favoritfrukost på hela året. Fabulöst. 
 
De fabulösa dagarna i London i oktober precis innan jag började jobba på McDonalds. Jag var fattig, lycklig och fantastisk. 
 
När jag fotade Hanna på den vackra åkern med blommorna och ljuset. 
 
Fotograferingen i Karlslund som visade sig vara min bästa någonsin. 
 
Nattbadandet. 
 
En bild på våran olagliga matlagning på Peace & Love får avsluta detta år. Tack för mig. Jag hoppas och tror att 2013 kommer bli minst lika bra. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0