A DREAM COME TRUE

Okej, så jag har vetat detta ett tag nu men det känns mer på riktigt nu efter att jag har betalat en tredjedel av priset. (Avbetalning på tre månader äger). Jag ska åka till USA med några av Sverige's bästa fotografer och ett gäng kursdeltagare (som mig) på en fotoresa. Jag är så fruktansvärt taggad. Det har varit en av mina största drömmar sedan jag var liten att få besöka Los Angeles och San Francisco och nu får jag åka på en Roadtrip genom dom städerna tillsammans med människor jag ser upp till. 
 
Städerna och ställena vi ska åka genom är: Los Angeles, Phoenix, Joshua Tree National Park, Grand Canyon, Hoover Dam, Las Vegas, Yosemite National Park, San Francisco och sen tillbaka till Los Angeles. 
 
Resvägen. 
 
Bild: Tagen från hemsidan
 

Kommentarer
Postat av: V

ah, jag är så galet taggad! Så himla kul att vi ska åka båda två :)

2013-02-05 @ 08:52:08
URL: http://musicinmylife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0