DO YOU BRUSH YOUR TEETH BEFORE WE KISS?

Den här låten är nog den bästa som finns i min ipod just nu. Det här liveklippet är det finaste jag har hört på länge. En del av mitten och slutet smälter mitt hjärta. 
 
 
Dagen idag har spenderats med planering inför min resa, genomgång av kläder och tittande på RENT. Mitt ansikte har varit blött vid flera tillfällen. Första anledningen var Angel's död i RENT och andra anledningen var intervjun med Kristian Gidlund, Victor och Carl Norén från förra veckan. Detta var andra gången jag såg den men mitt hjärta går bara sönder mer och mer ju mer jag tänker på det... 
 
För dom som bryr sig om någonting överhuvudtaget borde gå in på iTunes och köpa Sugarplum Fairy's Sweet Jackie. Visa ditt stöd till Kristian och hjälp till att hålla låten på nummer ett. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0