Your poor little heart will end up alone 'cause lord knows I'm a rolling stone

Dagen alltså... suck. Den var verkligen inte min favoritdag. Dagen började med att jag stötte på en otroligt charmig kontrollant på bussen till Universitetet som gav mig böter på 545:- pga att jag hade en ungdomsbiljett och inte en vuxenbiljett.. oh joy.

Resten av dagen bestod av regn (vilket jag älskar men skriver med eftersom att de flesta hatar det och på så sätt känner sympati), klädkris (tekniskt sett på morgonen men hittade inget bra så resten av dagen sög också utseendemässigt), fruktansvärd trötthet osv osv.

Dagens höjdpunkt var dock när jag och Kim köpte Calippo shots och dansade till Runaway Baby. Barndomsglassen nummer ett! Fick dock inte äta den så ofta när jag var liten eftersom att man kunde sätta i halsen och eftersom att det var så mycket kemikalier osv i, men NU NI, nu köpte jag mig en. Ta daaa!! Fabulöst.




Imorgon vankas det arbetsintervju och på fredag ska jag göra nåt kul... hehe *sneaky sneaky*

Kommentarer
Postat av: Kim

ME LIKKKKE !!!!

2012-03-28 @ 21:37:03
URL: http://betterthanyoou.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0