TOP 10 (3)

Varning för känsliga läsare: fortsätt inte läsa om ni hatar Glee. Jag vet att ni finns där ute era jävlar! Men iallafall, jag kommer ju inte ha tid för sånt här när jag börjar skolan om en vecka så jag passar på nu när jag har så mycket fritid hehe.

Här är iallafall mina favoritlåtar än så länge i säsong 3. Topp 10, hej! Det är ju trots allt musiken som är bland det bästa.

10. I Can't Go For That / You Make My Dreams
New Directions  


9. Red Solo Cup  
Sam Evans



8. Uptown Girl (valde denna pga the hot guys) 
Dalton Academy Warblers
 


7. Waiting For A Girl Like You
Noah Puckerman (Dålig kvalité men bra låt)



6. Hot For Teacher
Puck, Blaine, Mike



5. Hit Me With Your Best Shot / One Way Or Another
The Troubletones & New Directions
 
 

4. It's Not Unusual
Blaine Anderson


3. Somewhere
Shelby & Rachel


2. Rumor Has It / Someone Like You
The Troubletones


1. We Are Young
New Directions


You're welcome.


Kommentarer
Postat av: Michelle

detta inlägg är ju helt klart godkänt!

2012-01-09 @ 14:27:33
URL: http://rocktotherhythm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0