SO CALL ME DUMB, CALL ME WILD - YEAH CALL ME WILD - SEE, THAT'S THE THING WITH LITTLE BOYS

De senaste veckorna har jag och min blogg inte direkt varit bästa vänner. Vi har ignorerat varandra så mycket som möjligt, men nu ska jag försöka ta tag i den igen.

Ett par dagar innan Nyår träffade jag Moa och Elin hemma hos mig och vi återskapade den legendariska kärlekslistan. Vi skriver initialerna på våra "kärlekar" på något ätbart och sen äter upp det (vanligtvis choklad, men glass kändes bättre i år). En IRL, en kändis och en "oldie" ska alla ha. Jag tog en snygg kille på tåget hem från peace som min IRL eftersom att jag inte har ögat på någon speciell, Darren Criss som kändis och Clark Gable som oldie. Hehhhh. Dorky.





Kommentarer
Postat av: moa

så finfint alltså!

2012-01-08 @ 17:37:04
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0