FÖR JAG VET ATT DEN HÄR NATTEN KOMMER DÖDA MIG OM JAG INTE FÅR VA MED DIG

Hej hej hej.
Åh vad jag är trött. Känner mig som en zombie. På riktigt. It's not even funny.
Inatt sov jag 11 timmar på raken. Det har jag inte gjort sedan början av sommaren. What's up? Jo, igår började jag universitetet. Wehoo. Det var skoj. Det verkar vara en bra kurs det jag går. Jag är dock irriterad på Adlibris som vägrar leverera mina böcker i tid och på så sätt kan jag inte plugga hemma. BRÖÖL. Håller tummen för att det kommer idag.
Annars då? Jo, min dator har fått en virus så just nu sitter jag och knappar iväg på min systers dator. Det är tråkigt och det här inlägget dog efter första meningen tycker jag bestämt. Ska bara knäppa ihop några ord till och sen ska jag hålla käften, jag lovar.
Inatt kommer Glee tillbaka (vilket betyder att jag spenderar 43 minuter imorgon bitti på datorn). Inga spoilers här inte, bara en liten:


TJING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0