THE KARIN RÖNNBERG OSCAR TRAINWRECK EXTRAVAGANZA

Igår var det ännu en gång dags för höjdpunkten på mitt år! THE ACADEMY AWARDS! (OSCARSGALAN!)
Mitt 11e år som Oscars-geek och Billy Crystals 9e år som Oscars-värd (dock inte på raken). Det var ett kärt återseende med Billy må jag säga. Kan fortfarande öppningsmedleyt till Oscarsgalan 2004 utantill haha (den där han sjöng om Seabiscuit, Mystic River, Lord of the Rings, osv osv).
Jag spenderade kvällen med äppelmust, yoghurtrussin och Oscar. Runt 6-snåret på morgonen somnade jag och klockan 8 var det upp igen för att PM-arbeta med gruppen. Fabulöst!
Alla vinnare var fruktansvärt värdiga men min favorit på galan var helt klart Jean Dujardin! What a fine piece of man-candy! Dialekten och charmen smälter mig haha.



Sådär. I'm done. Nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0