NEVER MIND, I'LL FIND SOMEONE LIKE YOU

En fin grej med att lära känna nya människor: man får så otroligt mycket komplimanger! haha. Har hört fler "du är så skön", "du är så rolig", "du har så fint hår", osv, den här månaden än vad jag har hört på fyra år.. självförtroende-boost så det skriker om det! haha. Och nu till saken (så det inte bara låter som jag sitter och skryter), jag har fått höra för första gången att jag är lik Adele. Like, sjukt lik. Detta har jag aldrig hört förut men enligt komplimang-givaren var det striking. Jag har aldrig varit lik någon tidigare så jag är glad att det var någon snygg iallafall haha. Shit vad jag låter lame.. Ugh




I wouldn't mind looking like her!

(nu blev det här inlägget väldigt skrytigt, men jag bryr mig inte haha. Blev glad av den komplimangen och de senaste åren har inte komplimangerna varit haglande direkt så det känns bra att lära känna nya människor hehehh)

Kommentarer
Postat av: hannah

man får ta åt sig och skryta om komplimanger! speciellt du!

2012-02-16 @ 00:19:58
URL: http://hannahlou.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0