'IMMA LET YOU IN ON A LITTLE SECRET..

YEY! Min dator är hemma! Detta firar jag med en liten rundvisning av mitt rum. Eller rättare sagt, mina favoritdetaljer med mitt rum. Sådär!


Musik och alkis-hyllan. Här har jag mina cd-skivor och här ställer alltid mina vänner sin överblivna alkohol tills de har tid att komma förbi och hämta den. Just de här flaskorna är antingen Unni's eller Sara's.


Där står även min lilla LP-samling (det mesta är ärvt, men det finns även några yngre guldkorn som jag har samlat på mig, t.ex. Babyshambles och Arctic Monkeys)


Över min säng hänger James Dean. Han köptes i Danmark för en herrans massa år sedan och han ger mig alltid de allra finaste Old Hollywood-vibbarna. Likey!


På min byrå har jag en liten plotter-samling. En spegel från Åhléns, pappas gamla (alltså min) analoga Canon, Ett ljus som jag vann i en lek på julafton för två år sedan, studentkort från släkten och min sprillans nya Playbill från Broadway och How To Succeed..


Min inspirations-/minnes-hörna. Här sitter en massa gamla biljetter till olika saker, fina vykort, snygga bilder (har en eller två som jag har tagit själv, resten har jag snott), osv osv.

Next up: Bilder från födelsedagskalazzett!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0