PERFECT WEEKEND IS PERFECT

Jag har haft en perfekt helg. Den spenderades i Lisas sommarstuga med två Dublin-are(?), tre närkingar och en stockholmare. Vi badade (eller inte jag, på grund av min tatuering), lagade falafel, gick promenad, spelade kubb, hade vegansk kräftskiva, spelade kortspel, drack svartvinbärssnaps, vin och vodka.
 
Som vanligt, många bilder. Men jag gillar det. Det är fint. Och kallt.
 
Smygäter middagen.
 
Min hemmagjorda falafel som jag skapade helt själv med mina bara händer! Fantastiskt Karin.
 
Boys vs Girls.
 
 
Dagen efter vaknade vi utan huvudvärk och jag spenderade i stort sett hela förmiddagen på altanen. FINT som tusan!
Hejdå stugan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0