I NEED YOU TO KNOW THAT WHEN THE WORLD TUMBLES DOWN I'LL BE HOLDING YOU

Jag har skrivit ganska mycket om Charlene Kaye (världens bästa kvinnliga artist enligt mig) på den här bloggen.Nu tänker jag skriva om hennes otroligt talangfulla vänner.
 
Jay Stolar. Fantastisk artist. Lyssna bara på låten och rösten. MY GOD.
 
Här gör han en cover på Charlene Kaye's låt Animal Love I.
 
Här är det Charlene som sjunger igen men tillsammans med Megan Cox (fruktansvärt cool tjej) och Clark Baxtresser (handsome idiot).
 
Och bara för att hon är så jävla badass så måste jag lägga in videon på när Mia Swier (det bästa som har hänt människan sedan skivat bröd) får en Salvador Dali tatuering. Love. Her.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0