I'LL CARRY YOU HOME TONIGHT

Eftersom att jag är övertrött och eftersom att jag inte orkar gå och lägga mig så snor jag det här testet från Moas blogg. This should be fun.

1. Vad röstade du på i valet 2010?
Vänsterpartiet.

2. Skulle du rösta likadant idag?
Ja, det eller Socialdemokraterna.

3. Vem är din favorit-Beatle?
George.

4. Hur tror du att människor omkring dig ser på dig?
Jag har ingen aning, och det gör mig alltid osäker. Jag försöker tränga bort sådana tankar och fokusera på hur jag känner mig och vad jag mår bra av istället för att koncentrera mig på hur andra ser mig.

5. Hur ser du på dig själv?
Tycker typ som Moa skrev (gå in på hennes och kolla). Ibland askalas, ibland usel.

6. Vad är det godaste du vet?
Broccoligratäng, Reese's Peanut Butter Cups, julmust, broccoli i allmänhet, kidneybönor och gröna bönor.

7. Hur långt kan du springa utan att stanna och gå en bit?
Ingen aning. haha. Har inte provat på hur länge som helst. Är mer för promenader. Senast jag sprang för springandets skull så var det väl typ 2-3 kilometer.

8. Vad är du bra på?
Jag tycker själv att jag är bra på att se det vackra i ovanliga saker och människor. Jag tänker fruktansvärt fotografiskt (mitt största intresse), så jag brukar tänka mycket på proportioner, färgkontraster, speciella drag osv som man kanske inte tänker på annars. Jag tycker också att jag är bra på att lyssna på och bry mig om människor. Är också sjukt bra på att överreagera när jag blir glad. haha.

9. Berätta om din mest smärtsamma upplevelse någonsin?
Jag vet ärligt talat inte. Har aldrig råkat ut för någon stor tragedi (peppar peppar). Det är nog mer smärtorna i vardagslivet som är väldigt jobbiga att hantera ibland.

10. Vad är det pinsammaste du varit med om?
Jag är en sån person som förtränger pinsamma och obekväma situationer så jag inte behöver hantera dom känslorna sen så jag vet inte hahahh. Eller jo, en gång i ettan på gymnasiet när första snön kom och jag typ skrek "NEEEEJ!!" mitt i en historielektion. Våran lärare blev irriterad och jag skämdes hHhhaah. Okej, inte aspinsamt men ändå.

11. Om du bara fick lyssna på en låt resten av ditt liv, vilken skulle du välja?
Just nu tror jag att jag skulle välja Charlene Kaye's Animal Love I. Har lyssnat non-stop i flera veckor utan att tröttna så den har potential.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0