HOLD ON TO YOUR SEATS

...för jag ska till NEW YORK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I can't believe it! Jag har precis köpt en biljett till Starkid Presents: Apocalyptour på Roseland Ballroom i New York.. Dör. Jag siktade på en VIP-biljett men my god, dom försvann på 3 sekunder (jag överdriver inte ens.. Starkid-fans är galna). Så om mindre än 2 månader ska jag se Brian Holden, Joey Richter, Lauren Lopez, Meredith Stepien, Dylan Saunders, Charlene Kaye och alla andra totally awesome starkids. GAAHBHJSKJKAOJ!!

OCH (!!!) jag ska vara typ 4 dagar i New York.. JAG KLAGAR INTE. (och ja för er som undrar: jag betalar varenda öre helt själv)







Det där summerar det.. Nu ska jag sova.. It was a bloodbath to get those tickets. Helt ärligt.. Starkid Hunger Games kallar jag det.

Kommentarer
Postat av: V

Fy vad kul att åka dit :D

2012-04-25 @ 19:56:02
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0