SAKER SOM STÖR MIG

Saker som jag har hittat som gör mig bekymrad.

Först och främst en chokladbar som hade skrivet på sidan "IT'S NOT FOR GIRLS", och på framsidan är det en bild på en tjej som är överstruken. Vafan? Sen när blev det ok att göra godis som riktar sig till ett kön. Det är ju bara absurt.



Mina skor. Vad är fel? Dom krymper. Ointressant men jag fattar verkligen inte. Hade på mig dom två gånger i förrgår och ena gången var dom helt klart mycket större än andra gången. Hmm..



Har aldrig fattat vad mina värdföräldrar jobbar med. Dom är lite små-hemliga känns det som. Jag hittade den här cdn på köksbordet igår. Bilder av spioneri och skandaler ploppar upp i hjärnan. Hah.



Innehållsförteckningen på min grönsaksoppa jag köpte igår. Swedes. Kul. Kul att äta folk från sitt eget land. (Jag har kollat upp och lusläst allt på internet och hittar ingenstans en grönsak eller annan matsak som kallas Swedes. Konstigt)


Kommentarer
Postat av: frida

hahah

2011-09-16 @ 17:13:53
Postat av: hannah lou

Swedes betyder typ kolrot eller någon annan slagt rotfrukt tror jag mig allt veta!

2011-09-16 @ 17:17:23
URL: http://fearofsleep.blogg.se/
Postat av: celine

Hahaha love it

2011-09-16 @ 20:48:28
URL: http://ceeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0