MINA KOMMANDE VECKOR

Mina kommande veckor/helger kommer se ut såhär:

- v.39: fredagen ska förmodligen spenderas med Sabina på antingen Maccabees/CarlBarat eller Mumford-djset. Resten av helgen vet jag inte.

- v.40: Vara med Siri och Lisa så mycket som möjligt eftersom att dom kommer hit då.

- v.41: Kooks på tisdagen och på helgen kommer Sandra! Vi åker hem till Sverige tillsammans på söndagen.

- v.42: Vara i Sverige och njuta så mycket som möjligt av att leka med mina vänner och förhoppningsvis åka en sväng till Stockholm.

- v.43: Ungefär samma som 42.

- v.44 Börjar jobba igen. Är dock galet sugen på en utflykt. Vill till Brighton, Liverpool, Manchester, osv osv. TIPS?? Hyffsat billigt som räcker som en dagsutflykt skulle vara sköj.

Kommentarer
Postat av: jessica

rekommenderar verkligen brighton!!! jag & emma tänkte åka dit någon dag, och gärna du och hanna också kanske?!

2011-09-27 @ 21:34:13
URL: http://jessicamariacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0