KVÄLLEN I PLUS

Helgens blogginlägg är på väg. Det ska bara påbörjas. Förhoppningsvis kommer det upp ikväll. Vet inte varför det har tagit så lång tid. Kanske för att det tog så lång tid att kolla igenom bilderna. Eller äh, jag vet inte varför.
I väntan tänkte jag härma min stora hjälte Alex Schulman och ge min kväll plus.

Stryka kläder i 2½ timmar: +
Laga mat på eget intiativ (fantastisk bolognese. jag åt inte själv eftersom att jag är veggie men kände ju lukten) och sedan få reda på att barnen inte var så hungriga / redan hade ätit: +
Städa hela köket för tredje gången idag (matlagning är stökigt): -
Äta min egen middag, nudlar med champinjoner: + +
Bli tvingad att fånga en geting och släppa ut den i naturen: +
Duscha: + + + +
Ta på mig min nytvättade pyjamas: + + + + +
Märka att pyjamasen blivit blöt av det nytvättade håret: +
Förbereda kvällsmys (jordgubbar) och höppe i säng: + + + +
Skriva det här inlägget: + +

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0