IF IT'S JUST FOR TONIGHT

Hej och hå. Gårdagen blev inte som planerat. Det är svårt att umgås med människor som knappt kan engelska. Eeeh. Hoppas på att idag blir bättre. Det blir den nog! Jag tror på den här dagen. Ska börja med att köpa ny concealer på Make up store eftersom att min är slut och sen ska jag träffa Sanna.

Och just det. Jag har precis gjort det vidrigaste jag varit med om i hela mitt liv. Säger bara såhär: Det var stopp i min toa och jag var tvungen att lösa det.

Bilder från dagarna tre kommer imorgon (dock inte på toan)

Kommentarer
Postat av: Jonna - Au pair i England

Hej! En kompis hittade din blogg och skickade länken till mig för jag är också au pair i Weybridge och jag saknar svennevänner här!! Om du använder msn kan du väl lägga till mig, eller skriva mail eller något, vore kul att ses och träffa nya au pairkompisar :) Men framförallt en svensk haha. Ha det bra!

2011-09-25 @ 16:22:05
URL: http://whatsupuk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0