46 dagar kvar..

Det jag vill göra när jag är hemma i Örebro två veckor i oktober:

-Åka till stockholm med Siri, Lisa och Unni.



-Äta min fantastiska matvete-blandning.

-Fika på Hälls med Frida N utan att bli inlåsta.



-Äta lunch på Soleo med pappa på en lördagsförmiddag (han betalar förståss).

-Gå ut på krogen med Sandra, Jossan och Frida B.



-Sitta på Sofias terrass (fan oktober kanske inte är asvarmt..).

-Dricka chaite på ställetjagaldrigkommerihågnamnetpå med Siri.



-Hänga på min balkong med Moa (men det kommer inte hända för hon bor i Linköping nu den jäveln).



-Åka till Marieberg och träffa idoler med Hanna (haha..)


Ah det är lite av det jag längtar efter. Räknar dagar.

Kommentarer
Postat av: moa

men sluta jag kommer hem för dig hihi!!!! och så får du komma hit och hänga på min balkong!

2011-09-02 @ 01:06:10
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: frida

YEEEEEEEEEEEEEEEY!!!!!!<3

2011-09-04 @ 22:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0