21:03 engelsk tid

Vilken sorglig syn jag måste vara ibland. Som förut när jag gick till tesco. Jag hade på mig mjukisbyxor tillsammans med ett par låga converse. Kändes lite gå till idrotten i sjuan-looken. Tillsammans med det hade jag en för stor regnjacka eftersom att jag inte har med mig några vanliga jackor. Osminkad och med rufsigt hår. Nej, så ska jag aldrig se ut igen!

Och när jag kom till tesco gjorde jag en massa dumma val. Var supersugen på tomatsoppa men när jag sträckte mig efter burken såg jag en grönsaksoppa istället. Gött tänkte jag. Det var det inte. Köpte också en burk pepsi. Jag har aldrig frivilligt druckit en hel pepsi burk. Tycker inte om pepsi. Vem går egentligen till tesco bara för att köpa en grönsaksoppa och en pepsi? Nej nu är jag besviken jag. heh.

Nu börjar The Killing!!(!). Finalavsnittet. DÖR så spännande. Så hejdå bloggen, hej Joel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0