EVERYTHING SEEMS TO GO WRONG WHEN I START DRINKING

Helgen kommer lastat med fantastiska bilder från min sketna sony ericsson mobbe. Kan inte bli sämre bildkvalité!
Fredagskvällen började med att jag åt middag på stationen.




Jag åkte hem till Sabinas lägenhet och lämnade min lilla packning, pratade lite med Jonas och sen åkte jag till nån bar i Clapham tillsammans med honom och deras lägenhetskompis. Efter typ en timme där med öl och mynt till toalettdamen åkte jag och mötte upp Sabina. Jag konstaterade att jag hade vunnit eftersom att vi åkte mot Orlando-djsetet i Shoreditch.




När vi kom dit svepte vi det sista vinet och gick in. Orlando hade slutat spela vilket var tråkigt. Resten av kvällen är en blandning av dimma och konstiga scenarion. Jag trodde bland annat att Sabina hade dött vid ett tillfälle. Och sen köpte hon wienerbröd på Brick Lane.





Lördagen var inte asbra. Bakis som tusan. Spenderade förmiddagen med dessa två utsikter och en toastie till frukost.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0