TANKAR EN LÖRDAGSNATT

Den här veckan har varit jättemysig och fin! Jag har verkligen saknat Sverige. Det trodde jag aldrig att jag skulle göra men så är det! Jag älskar London och UK, men det finns så mycket där som jag för tillfället ogillar också. Människorna är inte det bästa kanske. Det finns verkligen folk som jag tycker om, folk som jag har träffat de här tre månaderna som jag verkligen trivs med. Men majoriteten känner jag ingen som helst samhörighet med. Kulturen är både bra och dålig. Det är svårt att förklara men överlag känner jag mig väldigt kluven inför min framtid i England. Jag älskar mina helger och eftermiddagar inne i stan (alltså tiden då jag inte jobbar, för det går inte att förneka: det allra värsta är min värdfamilj). Jag är nästan helt säker på att jag kommer säga upp mig efter jul, men jag vet inte vad jag ska göra efter det. Antingen stannar jag i London och gör någonting annat, eller så flyttar jag till något annat land (är sugen på Frankrike), eller så flyttar jag hem. Vem vet?
Nu ska jag iallafall fokusera på min kommande vecka här i Örebro! Det är ju bara 8 dagar tills jag åker tillbaka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0