KATTJÄVELN

Nu har jag inte bloggat sedan i fredags. Det är för tusan fyra dagar. Nej, det här går inte för sig! Så nu börjar jag med att visa upp min bästa vän i det här huset: kattjäveln.




Det är egentligen grannens katt, men hans favoritställe är utanför min dörr så han känns lite som en del av familjen. Tydligen så hade deras förra au pair matat honom så varje gång han hänger där ute så skriker han förjävla mycket. Jag vet inte vad han heter men jag kallar honom för Kattjäveln. Det gillar han.

Kommentarer
Postat av: frida

"det gillar han" hahaha golden

2011-10-04 @ 17:01:17
Postat av: Matilda

Åhhh jag saknar mina kissekatter hemma och deser nästan ut som kattjäveln!

2011-10-04 @ 21:52:26
URL: http://tildataddeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0