I wish you all the love in the world, but most of all I wish it from myself

Just nu är jag superglad. Det spelar ingen roll vad min värdfamilj säger eller gör de närmaste ca 28 timmarna för jag är så fruktansvärt förväntansfull! Imorgon kommer min syster Sandra hit och vi ska bo på hotell inne i London fredag-söndag. Jag ska visa henne mina favoritställen och till lördagskvällen har vi fixat biljetter till Wicked! På Söndag åker vi hem till Örebro och där kommer jag stanna i två hela veckor! GALET, tänk er vad skönt, två hela veckor där jag slipper sitta och spänna mig varje gång jag hör ett par klackskor utanför min dörr, då jag kan äta normal och nyttig mat och då jag kan träffa alla mina fina svenskar <3


(Överanvänd bild från studenten, men jag gillar den och har inte så många "svenska" bilder på den här datorn)

Kommentarer
Postat av: C

Hur är värdfamiljen? Verkar lite som att du inte gillar dom.

2011-10-17 @ 14:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0