BRIGHTON

I Lördags åkte jag, Jessica och hanna till Brighton över dagen. I LOVED IT ALL! Jag har velat åka dit hur länge som helst så jag var typ som ett barn på julafton när vi stod där på stranden och kollade ut på havet. Helt fantastiskt! Så sjukt mycket finare än vad jag hade föreställt mig och det var perfekt höstväder. Jag hade klänning, tjocktröja och halsduk. Krävdes inte mer än så även fasst det blåste.

Åh, just det. Dagen började med att alla taklampor i mitt rum gick sönder så jag fick ställa in min lilla nattduksbords-lampa på smutskorgen när jag skulle göra mig iordning.




Min frukost på stationen. Dom har typ slutat med veggie-mackor vilket är dåligt. Det blev sjukt dyra vegan-bars istället. Fem plus för att det var veganskt och för smaken, men ett minus för priset. (tror det var typ 1.20 st)


Tåg.



Frammeeee!!! <3 (Sjukt konstigt ljus på molnen btw. Ser ut som blåmärken på himlen)






Vi blev sten-bröder rätt och schlätt där på stranden, och jag var glad.




Från stranden gick vi upp på Brighton Pier där vi stannade några timmar pga utsikten och spelmaskinerna (heh)








När vi skulle äta lunch gick vi till ett skabbigt fish and chips-ställe. Ganska vidrigt var det.



En Lamborghini som får böter. Det blev sjukt mycket uppståndelse kring detta. Folk flockades, pekade och tog bilder. Knasigt.



Det var det och nu längtar jag tillbaka igen. En vår i Brighton skulle inte sitta fel.


Kommentarer
Postat av: moa

åh, fint det ser ut!

2011-10-10 @ 22:51:53
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0