MY LAST WEEKEND IN LONDON

Min sista helg i UK spenderades som vanligt inne i London. Jag kommer sakna den staden så sjukt mycket! I lördags hade jag ju som sagt inga planer utan tog dagen som den kom. Det började med ett stopp vid Abbey Road där jag faktiskt aldrig hade varit förr även fasst jag hade bott där i fyra månader. Sedan gick jag runt bland löven i Green Park och konstaterade att min hår matchar höstens färger väldigt bra. Någonting positivt med att vara ginger! ehe. Jag besökte Ladurée där jag handlade en julklapp som nu ligger i säkert förvar i frysen! Senare gick jag på bio alldeles själv. Och det kan man ju göra. Man är ju självständig för tusan!














Söndagen spenderades med Matilda på Highgate kyrkogården och med middag (förrätt+varmrätt. I died).





Highgate-bilderna får ett eget inlägg. Blev så galet många!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0