HURRY DOWN THE CHIMNEY TONIGHT

Snart kommer Siri hit! Vi ska lyssna på julmusik, baka lussebullar och mysa. Det blir fint! Och på tal om jul: på torsdag drar min årliga julkalender igång här på bloggen! Kolla kategorin Dagens Bejb (julspecial) om du vill se previous years. Mitt problem är att min fantasi är fattig i år.. har bara en handfull babes i tanken (haha älskar hur seriöst det låter..), så om ni har en snygging som ni känner "fan, den borde karin ta en titt på" så är det bara att hojta! Tjing <3

Min jul-spotifylista: happy xmas. Inte asmånga låtar, men det är de bästa

Kommentarer
Postat av: Matilda

Okej, jag delar med mig av min "snygga killar" lista,

Ola Salo, Moto Boy, Angus Stone, Ryan Gosling,

hmm vilka har vi mer.. Brian Viglione, Eugene Hutz, Devendra Banhart.



:) :$

2011-11-29 @ 20:52:30
URL: http://tildataddeck.blogg.se/
Postat av: V

Hm, nate i gossip girl kanske? nomnom

2011-12-01 @ 21:59:50
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0