VI GÅR UT OCH BRINNER UPP I NATTEN OCH SKYLLER ALLTING PÅ VÅRA FYLLEHUVEN.

Älskar rubriken. Passar så bra. (VARNING FÖR MOBILBILDER)
Igår hade vi klassfest/häng på Ivy bar.






Vi satt på uteserveringen och drack öl och pratade. Det var fint. Den som var importerad från England var fin, och i mitt tillstånd var jag tvungen att ta en bild för att föreviga mitt möte med Storbritannien.




Senare på kvällen förflyttade en handfull av oss till Liquid.



Efter det mötte vi "Kenneth". Vi lämnade honom och gick hem till mig där jag fick tre nattliga gäster som delade på en liten säng.



Fin kväll. Fin morgon med dunderfrukost + siri mörnerud.


Kommentarer
Postat av: oroshjärta

Älskar att du citerar den finaste av själar!

2011-06-14 @ 20:48:02
URL: http://hornsgatanminauorta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0