Tänk, en gång trodde också jag att jag kunde klara mig ensam.

I onsdags spenderade jag ett dygn i Stockholm! Det var så fint så fint. Nu tar jag resan steg för steg så jag kan kolla tillbaka och minnas senare. Det blir alltid så, men det är fint.



Bussen gick tidigt på morgonen, vi pratade om framtiden och sjöng studentsången hela vägen. Väl framme släpade vi iväg våra galet tunga väskor mot vandrarhemmet och mötte bland annat Peter Eriksson.



Vandrarhemmet var en båt! Gustaf af Klint. Kolla upp, det är värt och billigt att bo där. Vi guppade runt lite och sedan drog vi vidare..






..och köte jordgubbar. Tillsammans med dom satte vi oss vid slussen och brunchade. Solen var grym och allt var jävligt bra.



Efter lite Beyond Retro och Weekday senare satte vi oss på Topshop och väntade på Unni. Hon kom och allt blev lite bättre!




Efter lite incheckning och second hand med silverhandskar och snusmumrik-hattar satte vi oss på gräset och åt falafel som smakade lim.





Strötid <3 hah.



Ombyte, sång och gruppfoto på båten. Bussen till Radiohuset gick inte att lokalisera för fyra förvirrade flickor. Turister. Tillslut hittades den och vi kom till Radiohuset. När vi fick komma in drack jag säkert en kanna vatten och nervös-åt gratis lakrits.






Armand Mirpour var jättefin!! Så festlig och glad så jag kan inte låta bli att sitta och le som en idiot hela spelningen. Han spelade alla låtar från I Am A Volcano EP förutom All For Sara. Lite synd eftersom att jag tycker att den är bland de bästa. Och lite synd att han inte spelade några gamla, men det var nog för att de flesta inte har hört dom + att han bara fick spela fyra låtar. Erik Hassle var också bra. Inte lika bra dock. Man såg dessutom lite för mycket (Unni vet vad jag menar).


Sur dvärg + Glad krullis + Sur krullis.
Mina bilder tillsammans med artister blir alltid så himla bra. Naat.


Efteråt blev det en öl på båten innan vi drog till Marie Laveau där Vigilante Carlstroem hängde. Tänka sig.

Dagen efter var kul med skavsår, två timmars sömn och matteprov <3.

Kommentarer
Postat av: celine

hahahaha älskar det där med hassle karin

2011-05-13 @ 18:36:03
Postat av: sssssssonis

JORDGUBBSBILDER OMG!!!!!!!111



åh så fina bilder karin

2011-05-18 @ 13:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0