my mama told me when I was young, we are all born superstars.

En sak som jag har stora problem med är bilder på mig själv. Typ bilder som man ska klistra in i CV't eller skicka iväg till eventuella au pair-familjer. Den här veckan måste jag skicka en bild till fotografiska på mig själv (till fotopasset på peace) och jag panikar lite smått. En headshot som man ska kunna se vem det är på. Jag har inga sånna :O Och när jag tar bilder på mig själv blir det fult och jobbigt. Nej, sånt gillar jag inte. Ska tvinga sandra att ta kort på mig sen.

Nu har jag ont i magen för att jag åt after eight till kvällsmat. tack och adjö.
(haha på rubriken. kom inte på nåt annat)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0