L.I.F.E.G.O.E.S.O.N.

Är extremt låg. På den nivån att jag hellst vill sova resten av terminen och vakna om tre månader utan beskymmer.

Gjorde min öppna gastrokopi idag. På grund av min krånglande mage. Alla jag hade snackat med innan som har gjort det förr berättade att de fick lugnande och att de knappt mindes någonting efteråt. Så var det inte för mig. Jag fick inget lugnande. Det enda jag fick var en bedövningsspray i halsen mot kräkreflexer. Det funkade inte.
Det var nog de värsta 5 minutrarna i mitt liv.
Efteråt fick jag veta att jag har en inflammation i magen och att magmunnen "inte håller tätt". Mot detta ska jag nu ta receptfria tabletter (som jag har provat förr och som inte funkar). Kul. Verkligen.

Hejdå nu ska jag gå och deppa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0