How about I dance the Black Swan for you?

Idag var bra. Jag spenderade håltimman med att söka jobb. Har fixat ännu en arbetsintervju! Istället för religion och svenska satt vi tillsammans med Gunnar och kollade på herrstafetten. Fan för Norge. Och fan för svt play som svek oss i slutspurten.

Nu har jag precis kommit hem från premiären av Black Swan. GUD VAD BRA FILM! Creepy som fan, men helt underbart bra. Sexig, läskig, konstig. Tre av mina favoriter var ju med också. Natalie Portman, Mila Kunis och Winona Ryder. Wooh.




Kommentarer
Postat av: Anonym

MÅSTE seriöst se den denna vecka, den verkar så himla bra. Winona Ryder<33

2011-03-06 @ 01:53:40
URL: http://neonwilderness.blogg.se/
Postat av: ROBIN HOOD

åh! :P btw, har du lust att vara med i en utlottning där man lätt kan vinna en goodiebag fylld med hemma spa saker? inlägget är långt uppe på min blogg och det är helt gratis att vara med! :)

2011-04-25 @ 20:23:46
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0