When I say stop, don't you move a thing!

Mina dagar efter studenten har sett ut såhär:

Lördag: Frimis med Sandra, Jossan och Frida. Movits! och the Moniker spelade. Vi blev bjudna på efterfest men avböjde.
Söndag: Tycka-synd-om-mig-själv-för-att-studenten-är-över + slappdag + promenad med Elin
Måndag: Sommarskola matte b + promenad med Siri
Tisdag: Sommarsola matte b + fika med Frida och Jesper
Onsdag: Sommarskola matte b + vårdcentralen
Idag: Sommarskola matte b + rea på stan med Sandra.

Ja. Jag går i sommarskola. Matte b var inte mitt bästa under gymnasietiden, men imorgon ska jag göra ett nationellt prov och min lärare säger att jag har chans på vg. Skulle nog dö lite om jag fick det. Satsar på g! Annars är jag galet sjuk. Är förskyld, allergisk och har ÖRONINFLAMMATION. Det var därför jag var på vårcentralen. Hatar det. Fy tusan.


(jag ser ut som en seriefigur av någon anledning) Med Movits!

Kommentarer
Postat av: moa

ååh movits<3

2011-06-16 @ 19:26:23
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: xoxo

HÄRLIGT KARRE!

2011-06-16 @ 21:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0