GRISMAKT!

KRAMPENVINST!!! JARRÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!! SÅ JÄVLA GÖTT! Är så lycklig över att jag inte är en äcklig pilt. Fy tusan alltså! Likkistan var som gjord för oss i år och solen kom självklart fram lagom till segern! Är fett fult bränd i ansiktet men det är så stört värt det! Och wtf äckelpiltar, måste ni vara så stört dåliga förlorare varje gång ni inte vinner? Det var fan inget fusk! Den där fula killen som hoppade fram till dragkampen var fan ingen hjälp. Han gjorde bara så grisarna tappade fokus. Om något så bidrog han till att piltarna fick mer drag. Nä för tusan, ingen värdig gris står bakom den där killens handlingar så ni kan fan inte kalla det fusk! Nu har jag upplevt seger två gånger och jag är så himla glad över att jag går på Risbergska för det måste kännas surt att förlora såhär innan studenten! Livet äger. Jag är så himla stolt över Samuel och Titus också. Ägde sönder karros kommentatorer som typ inte ens fanns i början? Dagen kunde inte inledas bättre än att risbergska fick en överlägsen seger i kanoten, en gren som vi typ inte ens existerade i förra året. Det var värt att jag och Unni hamnade midjehögt ner i svartån när vi skulle skjutsa iväg våra fina griskamrater. Neeej, nu börjar jag balla ur. Nu slutar jag. GRISAR <3

Bilder kommer nån gång.

Kommentarer
Postat av: gosiga gunnar

haha, alltså karin.......

2011-06-10 @ 16:52:16
Postat av: Anonym

vad man än gör som pilt är en seger, även om man förlorar en tävling. vi har hjärtat, ni har hatet.



vi hålls samman av vår kärlek till varandra, ni hålls samman av ert gemensamma hat mot oss. vilket tycker du låter bäst?



piltpower

2011-06-27 @ 18:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0