IT WONT MAKE IT THAT MUCH EASIER, NO IT MIGHT MAKE IT WORSE

Helgen! Börjar med lördag.

Dagen inleddes med en dundergod frukost. Har kommit på att flingorna går att genomlida om man har jordgubbar till! Finemang.



Mitt första mission för dagen var att ta mig till Maryleborn (tror det hette så. förmodligen inte.) och leta upp TotallySwedish. Försöker besöka nya delar av london varje gång jag åker in. Blir inte så långtradigt på så sätt. Jag tappade bort mig och ville gråta. Sedan hamnade jag av en slump rätt! Blev lycklig när tjejen i kassan sa "Hej hej!". Såg också en Hästens och tänkte åhå där ser man.


'

Det blev lösgodis, bilar och grillchips. hehhh. man får ju slå på stort ibland!
Efter det åkte jag tunnelisen till Hyde Park där jag träffade Therese och Kajsa. Vi gick till nyöppnade Forever 21 och glodde ett tag. Det var billigt och bra, inte direkt min stil kanske men bra priser. Jag köpte bara ett armband men jag älskar det!
Efter det var vi törstiga så vi gick till Slug and Lettuce(?) och köpte 2-4-1 drinkar! Woho! Det var gött sådär på eftermiddagen.




Efter det blev det donken och sen tillbaka till drinkarna!
Sedan sprang jag till tuben och mitt tåg för att inte komma hem för sent (blir galet mörkt). Det blev galet mörkt och jag tog en taxi från stationen. Bäst så.





Blev typ ett mat-dryck-inlägg. Men det är ju gött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0