TV & ME

Sedan jag har kommit hit till London så har jag hunnit se en hel del filmer. På kvällarna efter att jag har slutat så har jag ofta slägt på en dvd. Engelsk tv är inte mycket att hänga i julgran så jag är glad att dom har en del filmer hemma (de bästa börjar dock ta slut...)

A Roman Holiday


Tangled


Paris When It Sizzles


Flushed Away


Yours, mine and ours (sämst!!!!)


Funny Face (bäst!!)


Sabrina


Nanny Mcphee


Toy Story 2


Breakfast at Tiffany's


Det har alltså blivit en Audrey Hepburn box och en massa barnfilmer. Gött hehh. Kanske tar en sväng förbi HMV i helgen. Och just det. På söndag ska jag gå på bio helt själv för första gången. Hoppas jag inte dör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0