down to the market

Idag är det söndag och även idag tog jag en trip till staden. Jag började med frukost på Weybridge stationen. 



När jag kom fram drog jag mig till Brick Lane market och vandrade runt där ett tag. Jag köpte en skjorta, ett fantastiskt vintage-halsband och en väst. Efter en stund träffade jag Maja igen och vi åt varsin burrito.




Den var gaaaalet god! Grönsaksburrito på Brick Lane market är verkligen ett tips! Och eftersom att jag hade blåsor på fötterna såpass att jag knappt kunde stå upp så var det gudomligt att få sitta ner. Beyond Retro och lite mer marknad, och sedan gick vi vidare till Spitalfields market.




Där hade det hunnit bli galet varmt! Min helsvarta outfit var inte årets idé.
Vi åkte till Oxford Cirkus igen och hängde en stund på HMV. Jag tänkte köpa tre filmer på rean men mitt kort fungerade inte så det blidde inget köp för mig. Lika bra det kanske haha.
Pret-död-häng och sedan tåget hem! Hela helgen har varit jättefin! Tänker spendera alla mina helger på liknande sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0